З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.    
        Так, станом на 01.06.2024 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшов 91 запит на отримання публічної інформації. За результатами розгляду вказаних запитів надано 88 відповідей електронною поштою або поштою в строки відповідно до вимог чинного законодавства України.   
        Термін надання відповіді не настав по 3 запитах.   
        З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):    
        - від фізичних осіб – 69 (або 75,8 %);    
        - від юридичних осіб – 20 (або 22 %);   
        - від об’єднань громадян – 2 (2,2 %).   
            
        Малюнок 1. Запити, що надійшли з початку 2024 року   
            
        Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:    
        - надання копій документів;   
        - податкового боргу;   
        - сплати податків та зборів;   
        - надання платіжних реквізитів;   
        - ухилення від сплати податків;   
        - сплати податку за землю;   
        - віднесення до переліку ризикових платників податків;   
        - задекларованих сум податку на додану вартість та проведення перевірки;   
        - діяльності територіального органу ДПС;   
        - здійснення підприємницької діяльності;   
        - надання податкових пільг;    
        - зупинення реєстрації податкових накладних.   
        За результатами розгляду задоволено 73 запити (80,2 % від загальної кількості розглянутих запитів), переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939 - 4 запити (4,4 % від загальної кількості розглянутих документів), відмовлено в задоволенні - 11 запитів (12,1 % від загальної кількості розглянутих документів).