З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.09.2024 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 126 запитів на отримання публічної інформації. За результатами розгляду вказаних запитів надано 124 відповід1 електронною поштою або поштою в строки відповідно до вимог чинного законодавства України.
Малюнок 1. Запити, що надійшли з початку 2024 року
За вісім місяців цього року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 97 (або 77 %);
- від юридичних осіб – 27 (або 21,4 %);
- від об’єднань громадян – 2 (1,6 %).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- податкового боргу;
- сплати податків та зборів;
- надання платіжних реквізитів;
- ухилення від сплати податків;
- сплати податку за землю;
- віднесення до переліку ризикових платників податків;
- задекларованих сум податку на додану вартість та проведення перевірки;
- діяльності територіального органу ДПС;
- здійснення підприємницької діяльності;
- надання податкових пільг;
- надання інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- перебування на обліку;
- надходження запитів;
- зупинення реєстрації податкових накладних.
За результатами розгляду задоволено 100 запитів (79,3 % від загальної кількості розглянутих запитів), переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939 - 4 запити (3,2 % від загальної кількості розглянутих документів), відмовлено в задоволенні - 20 запитів (15,9 % від загальної кількості розглянутих документів).