З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.12.2025 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 119 запитів на отримання публічної інформації. За результатами розгляду вказаних запитів надано 117 відповідей електронною поштою або поштою в строки відповідно до вимог чинного законодавства України.
За січень-листопад місяць цього року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону № 2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 87(або 73,1%)
- від юридичних осіб – 31(або 26,1%);
- від об’єднань громадян – 1 (або 0,8%).
Малюнок 1. Запити, що надійшли у 2025 році
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- сплати податків та зборів;
- віднесення до переліку ризикових платників податків;
- таблиці даних платника ПДВ;
- відшкодування ПДВ;
- податкового боргу;
- діяльності територіального органу ДПС;
- реєстрації та обліку платників податків;
- проведення контрольно-перевірочної роботи;
- щодо ліцензування господарської діяльності;
- надання інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
За результатами розгляду задоволено 96 запитів (80,7% від загальної кількості розглянутих запитів), переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939 - 4 запити (3,4% від загальної кількості розглянутих документів), відмовлено в задоволенні - 17 запитів (14,3% від загальної кількості розглянутих документів).