У січні - травні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 112 письмових звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 112 – заяви. Із вищезазначених звернень 61 - надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 24 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 26 звернень - через міністерства та інші органи, 1 - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 99 звернень виконано в термін, 13– термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 151 громадянин, із врахуванням 6 анонімних звернень, 3 колективних.
За статтю авторів звернень: 49 – чоловіки (32%), 52 – жінки (35%).
Стать авторів звернень не визначено – 50 (33%).
За соціальним станом заявників: 142 (94%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 4 (2,6%) – пенсіонери, 3 (2%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,7%) – держаний службовець, 1 – (0,7%) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 143 (94,5 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,7 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 1 (0,7%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 2 (1,4 %) – учасник бойових дій, 3 (2 %) – особа з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,7 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (97,3%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (9,8%), податку на майно (10,7%), інформування про ухилення від сплати податків (2,7%), контрольно-перевірочної роботи (47,3%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (2,7%), податкова звітність (2,7%), реєстрації та обліку (11,6%), податкового боргу (4,4%), консультації з питань податкового законодавства (0,9%), щодо виконання судових рішень (0,9%), інші питання, що належать до компетенції ДПС (0,9%) тощо.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.