Днями у Володимирецькій ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси – комфортні умови обслуговування платників». На запитання платників податків відповідала начальник Володимирецької ДПІ Наталія Десятник.
Під час «гарячої лінії» посадовець розповіла, що впровадження дистанційного спілкування шляхом надання громадянам сервісів та адміністративних послуг у режимі онлайн – це вимоги сьогодення, яким державна податкова служба приділяє першочергову увагу. Одним із таких сервісів є Електронний кабінет. Це найбільш популярний, надійно захищений, персоналізований та зручний у користуванні електронний сервіс ДПС, який надає платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.
Посадовець поінформувала, що окрім формування та подання податкової звітності, перегляду карток особового рахунку по кожному податку, отримання довідок, витягів з реєстрів, роботи в СЕА ПДВ та АЗ, в Електронному кабінеті реалізовано можливість отримувати всі адміністративні послуги, повністю виключивши необхідність особистого відвідування податкових інспекцій.
Також наголосила, щоб бути у курсі всіх податкових новин, податківці рекомендують стати підписником в соціальних мережах офіційних сторінок ДПС України та ГУ ДПС у Рівненській областііа стежити за вебпорталом ДПС та субсайтом ГУ ДПС в області.
Вхід до Електронного кабінету з використанням кваліфікованого електронного підпису здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Платники податків отримали фахові відповіді на всі запитання.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»