Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cеанс телефонного звязку «гаряча лінія» щодо переваг користування Електронним кабінетом

опубліковано 04 січня 2023 о 10:46

У Центрі обслуговування платників Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області за участі начальника ДПІ Світлани Цимбалюк відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку з питань використання платниками податків електронних сервісів ДПС.

Надаємо відповіді на актуальні питання дозвонювачв.

Де можна ознайомитись із порядком роботи Електронного кабінету?

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету у самому кабінеті функціонує розділ «Допомога», який детально ознайомить користувача із роботою його сервісів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

Також податкова служба запровадила серію відеоуроків на вебпорталі ДПС, у яких роз’яснює, як користуватись Електронним кабінетом.

 Хто може користуватись Електронним кабінетом?

Користуватись Електронним кабінетом можуть юридичні особи, фізичні особи – підприємці та фізичні особи платники податків, які, зокрема, бажають отримати адміністративні послуги, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, подавати звітність в електронному вигляді дистанційно, не виходячи з дому.

Що необхідно платнику для того, щоб працювати в Електронному кабінеті?

Необхідно мати доступ до мережі інтернет та електронний цифровий підпис будь-якого  Акредитованого центру сертифікації ключів.

Зазначу, що отримати безкоштовно сертифікати електронних ключів можна у  пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів ДПС, ознайомитись з переліком яких можна на вебпорталі ДПС .

Чи є обмеження в роботі електронних сервісів ДПС під час воєнного стану?

Електронні сервіси під час воєнного стану працюють з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Зокрема, на період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів, режим онлайн Е-кабінету дещо скоротився.

Зауважу, у випадку закінчення терміну дії електронного ключа, в умовах воєнного стану Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг ІДД ДПС здійснюється автоматичне  формування нових сертифікатів відкритих ключів всім користувачам за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів.  При цьому особистий ключ користувача не змінюється.

Чи можна завдяки електронним сервісам дізнаватися про зміни в законодавстві?

Слідкувати за змінами в законодавстві, отримувати роз’яснення, консультації та іншу інформацію платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, де можна знайти «Запитання-відповіді» з роз’ясненнями податкового законодавства, «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Податковий календар». Також можна отримувати інформацію про останні зміни в законодавстві на свій e-mail, здійснивши підписку на вебпорталі ДПС.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»