Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо застосування електронних сервісів податкової служби

опубліковано 06 січня 2023 о 10:54

У Дубенській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо застосування електронних сервісів. На запитання платників податків відповідав головний державний інспектор територіального відділу податкових сервісів Головного управління ДПС у Рівненській області Сергій Судич.

Пропонуємо до уваги найактуальніші із запитань та відповіді до них.

Які переваги використання сервісів, зокрема Електронного кабінету, для платника податків?

На сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників в умовах карантину.

Декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості. Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.

Чи можна завдяки електронним сервісам дізнаватися про зміни в законодавстві?

 Слідкувати за змінами в законодавстві, отримувати роз’яснення, консультації та іншу інформацію платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, де можна знайти «Запитання-відповіді» по роз’ясненню податкового законодавства, «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Податковий календар».

 Чи можна в Електронному кабінеті здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності?

У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) можна здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності.

 Чи є обмеження в роботі електронних сервісів ДПС під час воєнного стану?

Електронні сервіси під час воєнного стану працюють з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Зокрема, на період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів, режим онлайн Е-кабінету дещо скоротився, тепер робота сервісу триває з 8:00 до 18:00 години в робочі дні.

При цьому слід зазначити, що у випадку закінчення терміну дії електронного ключа, в умовах воєнного стану Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг ІДД ДПС здійснюється автоматичне  формування нових сертифікатів відкритих ключів всім користувачам за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів, терміном дії на один рік.  При цьому особистий ключ користувача не змінюється.

  

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»