Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія з питань використання електронних сервісів ДПС

опубліковано 23 січня 2023 о 13:01

Днями у Сарненській  ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС на допомогу платникам податків». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Наталія Зашко.

 В ході «гарячої лінії» дозвонювачі, зокрема, цікавились чи може фізична особа – підприємець надати запит на отримання довідки про доходи користуючись електронними сервісами ДПС України. Посадовець відповіла, що cервіс Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:  http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Фізична особа – підприємець може надати лист (запит) на отримання довідки про доходи в електронному вигляді за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету до відповідного органу ДПС.

Було звернуто увагу, що форма такого листа має містити наступні реквізити: регіон в якому знаходиться орган ДПС; орган ДПС, до якого відправляється лист; тип документа; тематика звернення; короткий зміст листа; сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).

Прои цьому посадовець додата, що запит на отримання довідки про доходи (далі – Запит) складається у довільній формі та повинен містити достатню інформацію про особу, яка звертається із Запитом, а також предмет Запиту.

Очільниця ДПІ також поінформувала, що датою подання Запиту є дата його реєстрації в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого Запиту до органу ДПС його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації Запиту в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Під час «гарячої лінії» дозвонювачі також цікавилися чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті, як перевірити фіскальний касовий чек в Електронному кабінеті, чи мають змогу неприбуткові організації подати Заяву № 1-РН через е-сервіс тощо.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»