Володимирецька ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області роз’яснює, що повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин: невірно вказано пароль до носія ключової інформації; невірно обрано носій ключової інформації; перевищено число спроб введення невірного паролю.
Для усунення даної помилки необхідно: перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи); перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта; спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України у розділі «Підпис даних».
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла, для вирішення проблеми необхідго звернутись: до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка; до представництва надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»