Про основні аспекти застосування реєстраторів розрахункових операцій йшлося під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» для платників податків, який відбувся у Млинівській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області. На запитання додзвонювачів відповідала начальникДПІ Зоя Олієвська.
Надаємо відповіді на актуальні запитання, які цікавили платників податків.
Чи необхідно застосовувати РРО на кожен об’єкт господарювання, якщо суб’єкт господарювання має декілька об’єктів на одну адресу, але різні приміщення (торгівля, надання послуг)?
Суб’єкти господарювання, які мають декілька об’єктів господарювання на одну адресу, але різні приміщення (торгівля, надання послуг), зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО на кожному місці проведення розрахунків.
Що робити, якщо ПРРО не дає змоги закрити зміну?
Якщо по завершенні робочого дня ПРРО не дає можливості закрити зміну, слід встановити вид несправності, що стався. Можливі два варіанти поломки.
Якщо вийшло з ладу програмне забезпечення, потрібно оновити його версію. Після цього повторити процедуру закриття зміни.
Коли ж причина у несправності пристрою, слід подати Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО. Після відновлення роботи пристрою потрібно подати Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО. У Заяві має бути позначка про відновлення роботи.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX