Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про порядок листування з ДПС через Електронний кабінет

опубліковано 15 червня 2023 о 13:11

Днями начальник Рокитнівської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області  Ніна Ковалевич провела з відвідувачами Центру обслуговування платників тренінг з питань надання адміністративних послуг через Електронний кабінет.

Серед іншого, платники податків дізналися як надіслати лист або запит до відповідного органу ДПС в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.

Посадовець, насамперед, звернула увагу, що робота в приватній частині Електронного кабінету здійснюється із використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого в будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Також відмітила, що протягом одного робочого дня після надсилання електронного листа   до органу ДПС, автора такого листа  повідомлять про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого направлено даний запит. Відомості щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, а відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Разом з тим наголосила, що відповідь на звернення, лист або запит надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену в зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

В ході навчання Ніна Ковалевич  надала практичну допомогу з питань надсилання електронного листа через Електронний кабінет а також розповіла про переваги використання електронних сервісів ДПС громадянами.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»