Днями старшим державним інспектором Володимирецької ДПІ Головного управління ДПС у Ріненській області Наталією Нестерчук проведено з відвідувачами Центру обслуговування платників тренінг з питань використання електронних сервісів податкової служби.
В ході навчання посадовець зазначила, що в умовах дії воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно. Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.
Податковець відмітила, що корисним для платників є електронний сервіс InfoTAX, який надає можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків тощо. Сервіс актуальний для громадян та платників незалежно від обраної системи оподаткування чи їх організаційно-правової форми.
Також звернула увагу, що низка сервісів податкової служби доступна на порталі Дія в розділі «Мої податки», де платники можуть отримати інформацію про свої податкові дані, стан розрахунків з бюджетом, дані про банківські рахунки, а також мають можливість сплатити податки та подати декларацію.
Разом з тим зауважила, що найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися цим сервісом від ДПС можуть як юридичні, так і фізичні особи.
Принагідно податківець надала платникам практичну допомогу щодо використання електронних сервісів ДПС.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»