У Рокитнівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якого начальник ДПІ Ніна Ковалевич поінформувала платників податків про використання електронних сервісів ДПС.
Під час «гарячої лінії» посадовець, зокрема, розповіла чи може платник податків протягом дня відправити повторно звітність в електронному вигляді, у тому числі для виправлення показників раніше поданої. Посадовець поінформувала, що обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями, розрахунками немає. Платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий». Якщо платник податків надіслав до контролюючого органу кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий контролюючим органом останнім за умови, що його було прийнято до бази даних контролюючого органу та платнику податків надійшла про це друга квитанція.
Платники податків також цікавилися, як працює електронний сервіс Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс для платників (ЗІР). Посадовець відповіла, що ЗІР містить запитання-відповіді з бази знань та письмові консультації, нормативні документи та інформаційні матеріали, надає можливість ознайомлюватись із законодавчими, нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією, розміщеною у розділі «Нормативні та інформаційні документи» ЗІР, а також володіти достовірною і повною довідковою інформацією у сфері оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інформацією стосовно електронного цифрового підпису. З детальною інформацією щодо мети функціонування ЗІР та можливостей його використання можна ознайомитись у розділах «Посібник користувача» та «Про ресурс» на головній сторінці ЗІР.
Платники також дізналися як отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах через Електронний кабінет, який порядок блокування електронного цифрового підпису та на ряд інших запитань.
Платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на всі запитання, які їх цікавили.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»