Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Гощанщини надають платникам податків практичну допомогу у реєстрації РРО/ПРРО

опубліковано 14 серпня 2023 о 14:21

Платники податків отримують від фахівців Центру обслуговування платників Гощанської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області  роз’яснення та практичну допомогу щодо реєстрації класичних реєстраторів розрахункових операцій та програмних РРО. Така допомога надається, зокрема, в ЦОП під час проведення тренінгів та практикумів.

В ході чергового практикуму головний державний інспектор Василь Карпюк нагадав, що з початку року ФОП – платники єдиного податку 2, 3 та 4 груп, незалежно від виду діяльності та обсягу доходу, зобов’язані застосовувати РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій. Крім того, ФОП – платники єдиного податку, що здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, а також платники єдиного податку, які зареєстровані платниками ПДВ, зобов’язані вести облік товарних запасів.

Платники податків також дізналися, що можуть отримати всю необхідну інформацію з питань застосування та реєстрації РРО/ПРРО у телефонному режимі (телефони для довідок – (0362) 692-622, (0362) 692-628, відвідавши Центри обслуговування платників за місцем реєстрації або за допомогою засобів електронного зв’язку.

Разом з тим податківець звернув увагу платників, що на вебпорталі ДПС України функціонує банер «Програмні РРО» (https:// tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/), де можна ознайомитись із нормативно-правовими актами, презентаційними матеріалами, відеоуроками та завантажити безкоштовне програмне забезпечення для ПРРО.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX