Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Дубровицькій ДПІ ознайомили підприємців з порядком реєстрації РРО/ПРРО

опубліковано 04 вересня 2023 о 11:17

Нещодавно  начальник Дубровицької ДПІ Головного управління ДПС У Рівненській області Олег Клюйко провів з платниками податків тренінг щодо застосування та реєстрації РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.  

Податківець звернув увагу платників на те, що реєстратори розрахункових операцій зобов’язані використовувати підприємці 2-4 групи спрощеної системи оподаткування, які здійснюють розрахункові операції готівкою або через POS-термінал із застосуванням електронного платіжного засобу тощо. 

Також акцентував увагу на тому, що фізичні особи-підприємці можуть на свій власний вибір використовувати або класичний РРО, або програмний РРО (ПРРО), у залежності від своїх потреб. Разом з тим відмітив, що використання суб’єктами господарювання РРО/ПРРО під час здійснення розрахункових операцій  введено в дію з 01 січня 2022 року, але на період дії воєнного стану штрафи не застосовувались, крім санкцій за порушення при продажу підакцизних товарів. Однак, починаючи з 01 жовтня 2023 року відновлюється застосування штрафних санкцій до всіх суб’єктів за порушення, допущені при здійсненні розрахункових операцій.

Фахівець також звернув увагу, що реєстрація ПРРО в контролюючому органі проводиться через Електронний кабінет, що дає низку переваг: встановлення ПРРО на пристрій, що підтримує відповідну операційну систему(ОС); відкриття/закриття зміни; формування, реєстрація, видача чеків; формування та перегляд Х-звіту, Z-звіту; відправка Z-звіту до фіскального сервера контролюючого органу.

В ході навчання Олег Клюйко надав  практичну допомогу з питань реєстрації ПРРО а також призвав до максимального використання сервісів ДПС суб’єктами господарювання.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»