Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання застосування РРО та/або ПРРО

опубліковано 11 вересня 2023 о 13:30

Нещодавно у Дубровицькій ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання застосування РРО та/або ПРРО». На запитання платників податків відповідав начальник Дубровицької ДПІ Олег Клюйко.

В ході «гарячої лінії» платники запитували як подати через Електронний кабінет платника заяви для реєстрації торгової точки,  ПРРО та касирів. Посадовець поінформував: для реєстрації торгової точки в приватній частині кабінету потрібно створити та заповнити електронний документ Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП, код форми J/F1312002);  для реєстрації  ПРРО потрібно заповнити Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій (форма № 1-ПРРО, код форми J/F1316602);  для реєстрації касира треба подати Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) (форма 5-ПРРО, код форми J/F1391801).

Також звернув  увагу, що вхід в ПРРО здійснюється за допомогою ключа касира/старшого касира щодо якого суб’єкт господарювання подав Повідомлення за формою 5-ПРРО (J/F1391801) та сертифікату відкритого ключа. Ключ та сертифікат потрібно помістити в одну папку на пристрій з якого буде здійснюватись робота з ПРРО.

Платники також дізналися хто повинен у своїй діяльності обов’язково використовувати РРО/ПРРО,  з чого потрібно починати реєстрацію РРО,  як ввести товари в ПРРО тощо.

Платники податків отримали фахові відповіді на всі запитання згідно заявленої тематики.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»