Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підприємцям-"спрощенцям" про застосування РРО чи/або ПРРО

опубліковано 28 вересня 2023 о 11:30

Днями начальник Рокитнівської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області  Ніна Ковалевич провела робочу зустріч з фізичними особами-підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування, з питань реєстрації застосування РРО/ПРРО.

Під час заходу посадовець насамперед нагадала, що фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку другої, третьої та четвертої груп згідно з вимогами Податкового кодексу України з 01 січня 2022 року зобов'язані застосовувати РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій незалежно від виду діяльності та обсягу доходу. Також зазначила категорію ФОП, які мають право здійснювати розрахунки без застосування РРО/ПРРО, але з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.

Посадовець також зазначила, що  платники податків можуть використовувати будь-який представлений на ринку програмний РРО залежно від своїх фінансових можливостей та функціональних потреб. Водночас відмітила, що ДПС пропонує власний безкоштовний програмний продукт представникам бізнесу, які надають перевагу сучасним інформаційним рішенням. Безоплатний ПРРО від ДПС розміщено у відкритому доступі на відповідних цифрових платформах, які можна завантажити: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/formi-prro/).

Разом з тим посадовець звернула увагу, що з 1 жовтня 2023 року відновлюється повна відповідальність за порушення у сфері застосування РРО, крім відповідальності на тимчасово окупованих територіях, територіях активних і можливих бойових дій.

Наостанок Ніна Ковалевич розповіла платникам  про електронні сервіси ДПС та призвала до максимального їх використання.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»