Фахівці Центрів обслуговування платників ГУ ДПС у Рівненській області на постійні основі проводять тренінги з метою набуття практичних навичок використання Електронного кабінету суб’єктами господарювання та громадянами.
Так, під час чергової зустрічі завідувач сектору електронних сервісів ДПІ у м. Рівному Світлана Нікітас ознайомила платників податків з доступними електронними сервісами, які дають змогу оперативно отримати необхідну інформацію та полегшують спілкування з органами ДПС. Зокрема, це: подання податкової звітності, надсилання запитів, перегляд необхідної інформації, оплата податків та зборів тощо за допомогою Електронного кабінету.
Податківець зауважила, що для використання послуг Е-кабінету необхідно мати цифровий підпис, який можна замовити у будь-якому сервісному центрі, та продемонструвала платникам як за допомогою цього сервісу провести звірку щодо об’єктів оподаткування та дізнатись про наявність (відсутність) податкового боргу за майновими податками.
Також податківець звернула увагу, що відповідно до вимог Податкового кодексу України, податкової службою області забезпечується надсилання громадянам податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю, транспортного податку та відповідні платіжні реквізити. При цьому податкові повідомлення-рішення надсилаються платникам за адресами згідно з відомостями з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Тож якщо у громадян відбулись зміни адресних даних, то вони зобов'язані повідомити контролюючому органу відомості про такі зміни протягом місяця з дня їх виникнення шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР або заява за формою №5ДРП.
Проведення таких навчань у вигляді практичних тренінгів допомагає платникам податків максимально використовувати можливості Електронного кабінету та інших сервісів ДПС.