Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Особливості застосування платниками єдиного податку РРО/ПРРО – під час «гарячої лінії» в Радивилівській ДПІ

опубліковано 17 листопада 2023 о 14:13

Нещодавно в Радивилівській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо особливостей застосування платниками єдиного податку  РРО/ПРРО.  На запитання платників відповідала  начальник ДПІ Людмила Федун.

Під час «гарячої лінії» було проінформовано додзвонювачів про обов’язкове застосування РРО/ПРРО суб’єктами підприємництва та про те, що з 1 жовтня цього року, у разі встановлення контролюючими органами факту не проведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, до порушників застосовують фінансові санкції відповідно до норм Закону України від 30.06.2023 року №3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану».

Під час телефонної розмови платники, зокрема, запитували як відображається у розрахункових документах РРО/ПРРО інформація щодо оплати товарів частинами. Людмила Федун повідомила, що у разі продажу товарів на умовах внесення оплати частинами, приймання кожної частини оплати має бути здійснено із дотримання вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265), супроводжуватись видачею розрахункових документів встановленої форми, змісту.

У разі продажу товару з отриманням попередньої оплати «авансу», у тому числі відповідно до договору у письмовій формі, у першому чеку замість назви має бути зазначено, що це «аванс за ххх», де «ххх» – це назва або артикул товару та вказана саме та сума, яка була отримана від покупця.

Також може бути зазначений будь-який інший ідентифікатор, який забезпечить ідентифікацію товару, що продається і за який отримано «аванс», кількість чеків на приймання авансів не обмежена, правила їх формування єдині. 

Другий чек,  у межах якого відбувається остаточний розрахунок і вручення товару покупцю (в тому числі який не передбачає остаточної оплати, у зв’язку із повним погашенням вартості товарів авансами), має містити повну номенклатуру, де зазначена назва товару (послуги), що реалізується, його повна ціна, кількість, відображений раніше отриманий аванс (аванси), на який буде зменшуватись вартість такого товару, та безпосередньо сума до сплати після врахування суми авансу (авансів), які були попередньо внесені покупцем.

Серед іншого, платники цікавилися чи можливо в ПРРО редагувати ціни. Податківець роз`яснила, що  редагування у програмному реєстраторі розрахункових операцій цін товарів здійснюється шляхом редагування номенклатури товарів.  Користувачу необхідно перейти у меню «Довідники», обрати необхідний товар для редагування, натиснути на обраний товар лівою кнопкою миші або навпроти обраного товару натиснути на іконку для редагування у режимі налаштування та внести необхідні зміни.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»