У Володимирецькій ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області роз’яснюють, що оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР.
Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Докладніше ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень можна на субсайті ДПС у Рівненській області: Головна/Для громадськості/ Звернення громадян/ Нормативно - правова база, або за посиланням https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/normativno-pravova-baza/.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»