Днями у Сарненській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Про реєстрацію та застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання. Електронні сервіси ДПС – можливість отримання необхідної інформації без відвідування податкової служби». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Наталія Зашко.
В ході «гарячої лінії» платники запитували яким чином контролюється перехід режиму роботи ПРРО з офлайн в онлайн. Посадовець роз’яснила, що передбачено автоматичне переведення ПРРО із режиму офлайн в режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером. Програмне рішення ПРРО, працюючи в режимі офлайн, повинно забезпечувати постійний контроль щодо відновлення зв’язку ПРРО з фіскальним сервером та перевіряти наявність зв’язку перед формуванням кожного чека в режимі офлайн.
Під час спілкування з додзвонювачами посадовець поінформувала платників які саме сервісні послуги можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому відмітила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків. Також у Електронному кабінеті платник може переглянути особисту інформацію – реєстраційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом. Крім того, можна надіслати в електронному вигляді листи, запити за встановленими формами отримання інформації, переглянути раніше подану звітність та квитанції про приймання та обробку податкової звітності, інформаційні повідомлення, тощо.
Податківець також роз’яснила: чи може один суб’єкт господарювання реєструвати та застосовувати ПРРО поряд із класичними РРО; як пов’язуються між собою ПРРО, господарські одиниці та касири; який порядок ведення обліку товарних запасів платником єдиного податку на 3 групі, та поінформувала про новий доступний мобільний застосунок «Моя податкова» від ДПС.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»