Днями у Здолбунівській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості електронної звітності та сервіси ДПС». На запитання платників відповідала очільниця ДПІ Оксана Редчиць.
В ході спілкування посадовець поінформувала про переваги електронної звітності. При цьому відмітила, що найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним – це Електронний кабінет, який, зокрема, надає можливість листуватися з органами ДПС, подавати і вести звітність, отримувати довідки і витяги, інформацію з реєстрів, підключати програмні РРО, зареєструвати єдиний рахунок для сплати податків, навіть є можливість вести в кабінеті облік доходів та витрат підприємцями. Податківець також розповіла як розпочати роботу із сервісом, якими ключами підписується податковий звіт.
Також платники цікавились які послуги можна отримати у додатку “Дія”. Оксана Редчиць роз’яснила, що на порталі «Дія» та у мобільному застосунку суб’єкти господарювання можуть отримати такі послуги, як подання декларації платника єдиного податку, отримання довідки про доходи — відомості з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки, сплатити податки, переглянути раніше подані декларації та дані про платника та стан його розрахунків з бюджетом. Для цього необхідно лише зареєструватись чи авторизуватись в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID. Також можна створити Дія.Підпис у мобільному застосунку Дія за умови, якщо в Дії є ІD-картка або закордонний паспорт.
Серед іншого платники також дізналися про запуск мобільного застосунку від ДПС, який має назву «Моя податкова». Такий застосунок доступний власникам пристроїв на операційній системі як Android, так і iOS. Він містить дані про платника, дає можливість дізнатися про наявність податкових боргів, а також за його допомогою можна подати декларацію про майновий стан і доходи.
В ході спілкування поcадовець поінформувала платників про доступ до низки безкоштовних електронних сервісів. Водночас відмітила, що скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua), платники мають можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»