Нещодавно у Вараській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет - зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами». На запитання платників податків відповідала начальник податкової інспекції Людмила Воронюк.
В ході спілкування платники запитували як дізнатися чи готовий реєстраційний номер облікової картки платника податків, якщо заява за формою 5ДР була направлена через Електронний кабінет. Посадовець відповіла, що після направлення через Електронний кабінет заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР, у відповідь надходять квитанції, які можна переглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, а саме: протягом одного робочого дня – квитанція з відповіддю № 1 «Повідомлення про прийняття/неприйняття Облікової картки за формою № 1ДР (заяви за формою № 5ДР)»; в термін не пізніше трьох робочих днів – квитанція з відповіддю № 2 фінальна «Повідомлення про результати обробки» з інформацією про реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (внесення змін).
Платники також дізналися: які саме сервіси можна отримати через Електронний кабінет платника; яку програму краще обрати для подання податкової звітності; як подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет та як зареєструвати програмний РРО.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»