Днями у Здолбунівській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання». На запитання платників відповідала очільниця ДПІ Оксана Редчиць.
Під час «гарячої лінії» платники податків розпитували як визначити тип ПРРО для заповнення форми № 1-ПРРО. Посадовець відповіла, що при заповненні пункту 4 «Дані щодо ПРРО» заяви про реєстрацію ПРРО за формою №1-ПРРО можна вибрати один із таких типів ПРРО: стаціонарний - встановлений на конкретну господарську одиницю, що використовується за адресою, яка зазначена в пенкті 3 у формі № 1-ПРРО; пересувний – зареєстрований на конкретну господарську одиницю, яка може використовуватись по всій територіїУкраїни( наприклад автомобіль); інтернет-торгівля – ПРРО встановлений на конкретну господарську одиницю і використовується за адресою, зазначеною в реєстраційній заяві за ф.№1-ПРРО при його застосуванні можливе залучення касира(інтернет-магазин (сайт)); каса самообслуговування – ПРРО встановлений на конкретну господарську одиницю та використовується за адресою, зазначеною в пункті 3 у формі № 1-ПРРО, при цьому його застосування не передбачає залучення касира (наприклад, платіжний термінал).
В ході спілкування з платниками посадовець розповіла як працювати з ПРРО в «офлайн-режимі». При цьому відмітита, що порядок застосування РРО у тому числі під час роботи в режимі офлайн встановлений Порядком реєстрації,ведення реєстру та застосування програмних РРО, що розроблений відповідно до статті 7 Закону України №265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Оксана Редчиць також роз’яснила яким чином для суб’єкта господарювання підтверджуватиметься факт передачі даних від ПРРО до фіскального сервера. Відповідаючи на запитання відмітила, що факт передачі реєстраційної заяви, повідомлень про виявлення несправності ПРРО, відкриття зміни, підтверджується отриманням відповідних квитанцій від фіскального сервера. Передача розрахункового документа та фіскального звітного чека підтверджується отриманням фіскального номера, що присвоюється цим документам фіскальним сервером.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»