Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги використання електронних сервісів ДПС

опубліковано 05 липня 2024 о 12:44

Нещодавно в Рівненській  ДПІ  Головного управління  ДПС у Рівненській області  відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо переваг використання електронних сервісів ДПС. На запитання додзвонювачів відповідав начальник ДПІ Віктор Левченко.

В ході «гарячої лінії» посадовець поінформував, що незамінною допомогою для платників податків є Електронний кабінет, який значно спрощує спілкування з податковими органами та заощаджує час на їх відвідування.

Платники податків розпитували які саме послуги можна отримати через Електронний кабінет. Відповідаючи на запитання, посадовець роз’яснив, що у приватній частині Електронного кабінету платник має змогу: відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”); доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”); отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання; отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи; надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів; створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Під час заходу начальник  ДПІ  акцентував увагу на зручності мобільного застосунку «Моя податкова», який є дуже простим інструментом для отримання електронних сервісів податкової служби, а також сплати податків з використанням платіжних систем. 

Посадовець наголосив, що ДПС України продовжує працювати над вдосконаленням сервісу «Моя податкова» для зручності та  комфорту платників податків.

Платники, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на свої питання щодо заявленої тематики.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»