Нещодавно у Володимирецькій ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань отримання платниками адміністративних послуг через електронні сервіси ДПС. На запитання платників податків відповідала очільниця Володимирецької ДПІ Наталія Десятник.
Під час «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що забезпечення як суб’єктів господарювання, так і громадян, якісними податковими послугами досягається за допомогою процесів цифровізації послуг, коли платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів та сервісу «InfoTАХ», без відвідування Центру обслуговування. Їх запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.
Податківець також розповіла, що Електронний кабінет - інформаційно-телекомунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС (http://tax.gov.ua/). Принагідно поінформувала, що він працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.
Разом з тим, посадовець порекомендувала платникам використання безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», за допомогою якого можливо в режимі реального часу дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу, подати податкову звітність, сплатити податки до бюджету. Його можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS. Для користування усім функціоналом застосунку потрібно мати лише електронний ключ, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Наталія Десятник також розказала, що бажаючі можуть ознайомитися з повним переліком адміністративних послуг, які надаються у Володимирецькій ДПІ в Центрі обслуговування платників на інформаційних стендах, або ж на субсайті ГУ ДПС у Рівненській області.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»