Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо застосування РРО та/або ПРРО

опубліковано 06 вересня 2024 о 11:58

У Млинівській  ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області на запитання платників податків під час чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій  та програмних реєстраторів розрахункових операцій, відповідала старший державний інспектор ДПІ Світлана Балас.

Додзвонювачі цікавились первинною реєстрацією РРО в контролюючому органі. Саме первинній реєстрації підлягають моделі (модифікації) РРО, що містяться у першій частині Реєстру РРО та раніше не були зареєстровані, тобто які не експлуатувалися (нові).

Платників також цікавили переваги застосування ПРРО, порядок його реєстрації та використання. Фахівець повідомила, що програмний РРО має беззаперечні переваги перед класичним, оскільки дозволяє використовувати безкоштовне програмне рішення від ДПС (ПРРО), яке забезпечує функціональні можливості, що відповідають вимогам Закону України №265, необмежений термін використання, швидка реєстрація та встановлення програмного забезпечення, можливість відправляти фіскальні чеки покупцям в електронному вигляді, обмін документами між ПРРО та фіскальним сервером здійснюється виключно в електронній формі, що виключає будь-які контакти суб’єкта господарювання з посадовими особами ДПС, та не потребує реєстрації та ведення КОРО тощо.  

Чимало запитань прозвучало і стосовно  дій платника у разі виникнення форс-мажорних обставин. Світлана Балас роз’яснила, що у разі оголошення повітряної тривоги, працівники магазину зобов’язані припинити реалізацію товарів та покинути магазин. У випадку якщо повітряна тривога тривала у проміжку часу, в якому господарський об’єкт припиняє свою роботу згідно з розкладом, такий чек має бути створений на РРО/програмному РРО не пізніше наступного робочого дня, до початку проведення розрахункових операцій на такому РРО/програмному РРО. Аналогічними дії суб’єкта господарювання можуть бути і в разі аварійного відключення світла та неможливості створення щоденного фіскального звітного чеку (щоденного Z-звіту).

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано вичерпні роз’яснення відповідно до норм чинного законодавства.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу InfoTAX