Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про актуальні питання податкового законодавства під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 01 жовтня 2024 о 14:54

Нещодавно у Дубенській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань та новацій податкового законодавства. На запитання платників податків відповідала начальник Дубенського  відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Алла Панчук.

Під час «гарячої лінії» додзвонювачів цікавили  різні питання, зокрема щодо ведення обліку доходів та витрат підприємцем. Відповідаючи на запитання посадовець розповіла, що правила ведення обліку товарних запасів затверджені наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496 «Про затвердження Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку».

Фахівець роз’яснила, що фізичні особи – підприємці, у тому числі платники єдиного податку, які надають виключно послуги, у тому числі посередницькі, з метою реалізації яких використовуються товарні запаси, що включаються до вартості таких послуг (у тому числі сировина, матеріали, запасні частини, напівфабрикати власного виробництва на складах комплектуючих тощо), зобов’язані вести облік товарних запасів за формою обліку, встановленою наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496  з відображенням інформації про їх надходження та вибуття.

Посадовець також поінформувала, якщо при наданні послуг фізособи - підприємці не використовують товарні запаси, то обов’язку вести облік товарних запасів у таких підприємців не виникає.  

Податківець також надала роз’яснення на питання щодо забезпечення платником подавтків зберігання документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Спілкуючись з додзвонювачами, Алла Панчук також відповіла на запитання платників щодо умов реєстрації РРО/ПРРО для фізичних осіб-підприємців,  використання розрахункових книжок та щодо тривалості  та порядку використання програмного РРО, у разі відсутності мережі інтернет.  

В ході спілкування платники податків отримали вичерпні відповіді та роз’яснення на запитання, які їх цікавили.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»