Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги використання електронних сервісів ДПС платниками податків

опубліковано 07 жовтня 2024 о 13:47

Днями у Демидівській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській  області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про переваги використання електронних сервісів ДПС платниками податків». На запитання платників відповідала очільниця ДПІ Валентина Рачинська.

Під час «гарячої лінії» посадовець роз’яснила, що основними перевагами використання електронних сервісів ДПС України є економія робочого часу платника податків, відсутність необхідності придбавати бланки звітних документів, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність обробки отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

Додзвонювачі запитували чи можна громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті. Посадовець відповіла, що фізичні особи-громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про податковий борг, використавши сервіс Електронний кабінет. Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків,зборів та інших платежів. Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. Також Валентина Рачинська звернула увагу, що переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом, у т. ч. про податковий борг, можна скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова» (вкладка «Переглянути про стан розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги»).

Під час спілкування додзвонювачі також розпитували: де можна ознайомитися з переліком електронних сервісів ДПС; чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через «Електронний кабінет»; де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз'яснень.

На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.