Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером

опубліковано 17 грудня 2024 о 16:11

Рівненська ДПІ звертає увагу суб’єктів господарювання, що платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером.

Комплаєнс-менеджер – це посадова особа територіального органу ДПС, яка закріплена за платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, та є відповідальною за комунікацію з таким платником з питань, пов’язаних з виконанням його посадових обов’язків.

Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний. Комплаєнс-менеджер для кожного такого відповідального платника – це надійний порадник, помічник і професіонал.

Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджені наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».

Більше інформації – на субсайті «Територія високого рівня податкової довіри»