Нещодавно у Радивилівському секторі обслуговування платників Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв`язку «гаряча лінія», під час якого розглядались новації податкового законодавства та переваги нової системи управління комплаєнс-ризиками в Державній податковій службі України. На запитання додзвонювачів відповідала завідувач сектору Людмила Федун.
Під час «гарячої лінії» посадовець, зокрема, розповіла про сервісні послуги, які можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому зазначила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
Фахівець також розказала про нюанси нарахування та сплати майнових податків, а також про порядок реєстрації програмного РРО суб’єктами господарювання.
Найбільше додзвонювачі розпитували про податкові новації, зокрема проект «Територія високого рівня податкової довіри» та нові підходи до управління податковими ризиками. Відповідаючи на питання, посадовець відмітила, що в умовах воєнного стану бізнес, який продовжує працювати і сплачувати податки, потребує підтримки від держави. Тому Державна податкова служба розгорнула новий проєкт – Територія високого рівня податкової довіри, і для доброчесних платників, які увійдуть до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, запроваджено особливості адміністрування податкових платежів.
Людмила Федун звернула увагу, що створено новий субсайт «Територія високого рівня податкової довіри», де сконцентровано всю інформацію про цей проект, та поінформувала, що систему управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) запроваджено відповідно до світових стандартів адміністрування податків. Ця ініціатива, закріплена постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854. Така система має ряд переваг для бізнесу, зокрема: фокус на підтримці доброчесних платників; зменшення суб’єктивності в прийнятті рішень; оптимізація управління ризиками; жодних нових зобов'язань.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.