Днями у Дубенській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Переваги використання електронних сервісів та новації податкового законодавства». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Світлана Цимбалюк.
В ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала про сервісні послуги, які можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому відмітила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків. Також у Електронному кабінеті платник може переглянути особисту інформацію - реєстраційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом. Крім того, можна надіслати в електронному вигляді листи, запити за встановленими формами отримання інформації, переглянути раніше подану звітність та квитанції про приймання та обробку податкової звітності, інформаційні повідомлення, кореспонденцію тощо. Електронний кабінет є найбільш популярним сервісом Державної податкової служби (далі – ДПС), адже скорочує час на оформлення та подання податкової звітності, зберігаючи час для бізнесу.
Додзвонювачі розпитували про безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова», тож податківець роз’яснила, що цей застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та сплачувати податки. У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка). Також доступні квитанції, відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, листи контролюючого органу.
Крім того, фахівець податкової служби розповіла про реалізацію проєкту щодо впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, які ґрунтуються на управлінні податковими ризиками. Вона поінформувала про основні переваги, які очікуються від впровадження системи управління податковими ризиками дотримання податкового законодавства. При цьому відмітила, що це дасть змогу допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок під час заповнення звітності та сплати податків, максимально спростити процес звітування, мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, запровадити механізм комплаєнсу від державної реєстрації платника до системи відслідковування ризиків у ДПС і кінцевого результату – сплати податків і зборів до бюджету усіх рівнів.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.