Днями у Гощанському секторі обслуговування платників Рівненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про переваги Території високого рівня податкової довіри та систему управління податковими ризиками». На запитання платників податків відповідала завідувач сектору Галина Бондарчук.
Під час «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що метою реалізації експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) є впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, які ґрунтуються на управлінні податковими ризиками, щодо підвищення рівня дотримання платниками своїх податкових обов’язків.
Додзвонювачі дізналися, що комплаєнс – ризики у податковому адмініструванні – це ризики, які призводять до втрати доходів, якщо платники податків не дотримуються чотирьох основних обов’язків, визначених податковим законодавством. До яких відноситься: належна реєстрація в податковій системі; своєчасне подання податкової звітності; зазначення повної та достовірної інформації у податковій звітності; своєчасна сплата податкового зобов’язання в установлені терміни.
Фахівець роз’яснила, що основні переваги, які очікуються від впровадження системи управління податковими ризиками - це дотримання податкового законодавства. Крім того це дасть змогу допомогти платникам, зокрема, уникнути найбільш поширених помилок під час заповнення звітності та сплати податків, максимально спростити процес звітування та сплати, мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, запровадити механізм комплаєнсу від державної реєстрації платника до системи відслідковування ризиків у ДПС і кінцевого результату – сплати податків і зборів до бюджету усіх рівнів тощо.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.