Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Національна стратегія доходів: вдосконалення процесів дослідження громадської думки – підвищення рівня довіри до податкових органів

опубліковано 21 січня 2025 о 10:29

Днями у Вараській  ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Національна стратегія доходів: вдосконалення процесів дослідження громадської думки – підвищення рівня довіри до податкових органів». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Воронюк.

В ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що Національна стратегія доходів – це дорожня карта реформування податкової системи, а також удосконалення процедур податкового адміністрування, яка необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі.  

Податківець роз’яснила, що з метою підвищення рівня довіри населення до ДПС процеси дослідження громадської думки також потребують вдосконалення, а саме:  проведення регулярних (не рідше одного разу на два роки) незалежних опитувань з урахуванням статистично обґрунтованого формування вибірки респондентів у різних ключових групах платників податків та визначенням методології дослідження громадської думки; оприлюднення результатів проведеного незалежного опитування та плану заходів, розробленого за результатом такого опитування, з підвищення рівня довіри до ДПС щодо врегулювання виявлених проблем в діяльності податкового органу; аналіз результатів двох останніх проведених незалежних опитувань, та коригування заходів спрямованих на підвищення рівня довіри до ДПС при розробці плану заходів за результатом остатнього опитування з метою підвищення ефективності відповідних заходів.

Додзвонювачі дізналися, що вирішення проблемних питань, що впливають на рівень довіри до податкових органів, та побудови партнерських відносин платників податків та держави сприятиме:  підвищенню рівня доброчесності працівників ДПС та довіри платників податків до діяльності ДПС; підвищенню загального рівня податкової культури платників податків; підвищенню рівня сервісу консультування платників податків податковим органом, в тому числі за категоріями уваги; збільшенню рівня податкових надходжень, в тому числі за рахунок добровільної сплати; удосконаленню та розширенню податкових сервісів та послуг, що надаються податковим органом.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.