Нещодавно у Рокитнівському Центрі обслуговування платників відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Експериментальний проект щодо системи управління податковими ризиками – складова реалізації Національної стратегії доходів». На запитання платників податків відповідала заступник начальника Сарненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області Ніна Ковалевич.
В ході спілкування фахівець податкової служби поінформувала, що експериментальний проект щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) – складова реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року. Він буде реалізовуватись відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року №854 «Про реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі» протягом двох років.
Фахівець роз’яснила, що ралізація цього проекту дасть змогу: допомогти платникам податків уникнути найбільш поширених помилок під час ведення господарської й підприємницької діяльності, заповнення податкової звітності, сплати податків у майбутньому тощо; максимально спростити подання податкової звітності й сплату податків, спільно вирішувати проблеми й усувати перешкоди; мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; запровадити механізм комплаєнсу від державної реєстрації платника податків до системи відслідковування ризиків у ДПС і кінцевого результату – сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів; забезпечити належне надходження доходів і зборів, контроль за справлянням яких закріплено за ДПС, мінімізувати недонадходження доходів і зборів відповідно до ідентифікованих податкових ризиків.
Ніна Ковалевич також поінформувала, що запровадження експериментального проекту допоможе концентрувати зусилля та наявні ресурси на платниках податків, які мають податкові ризики, і водночас допомогти платникам, які мають високий рівень комплаєнсу.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.