У Рівненській ДПІ суб’єкти господарювання отримують інформаційну підтримку податківців з питань ведення підприємницької діяльності та сплати податків. Також актуальною для підприємців є тема електронної взаємодії між платниками та податковою службою. Тож, цього тижня головний державний інспектор Олена Польща провела практикум, в ході якого розповіла про алгоритм дій для подання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Під час навчання посадовець звернула увагу учасників заходу, що порядок функціонування Електронного кабінету затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 637). Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет затверджені Наказом № 637. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Податківець відмітила, що режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) та «Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391702) , і подання її до контролюючих органів.
Фахівець поінформувала, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за відповідною формою.
Наприкінці заходу Олена Польща надала підприємцям практичну допомогу щодо подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та закликала до максимального використання електронних сервісів ДПС.