Нещодавно у Рокитнівському Центрі обслуговування платників відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками), новацій та інших актуальних питань податкового законодавства. На запитання платників податків відповідала заступник начальника Сарненської ДПІ Ніна Ковалевич.
В ході «гарячої лінії» посадовець розповіла, що відповідно до Податкового кодексу України (далі - ПКУ), комплаєнс – це система заходів та процедур, що здійснюються податковими органами з метою підвищення рівня добровільного виконання податкових та інших обовʼязків платниками податків, відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, та зменшення ймовірності настання податкового ризику (комплаєнс-ризику).
Посадовець також поінформувала, що цей експериментальний проект – складова реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року та відбуватиметься відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854 протягом двох років.
Платники дізналися, що управління комплаєнс-ризиками охоплює базові/основні обов’язки платника податків, визначені ПКУ: реєстрації платником податку; подання звітності; повне декларування; своєчасна сплата належних бюджету платежів. Реалізація експериментального проекту забезпечить систематизацію та впорядкування діяльності податкових органів з управління комплаєнс-ризиками.
Фахівець податкової служби також розповіла про нюанси декларування доходів за 2024 рік, особливості застосування РРО/ПРРО, зміни в оподаткуванні та переваги застосування електронних сервісів ДПС, мобільного застосунку «Моя податкова».
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.