Днями начальником Дубенського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Аллою Панчук проведено для платників податків тренінг щодо порядку проведення звірки даних для фізичних осіб – власників нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки.
В ході навчання посадовець зазначила, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку.
Фахівець податкової служби відмітила, що у разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, контролюючий орган має право провести перерахунок суми податку. Після цього платнику надсилається нове податкове повідомлення-рішення, яке замінює попереднє, що вважається скасованим.
Податківець також зосередила увагу учасників заходу, що для зручності платників податків, податкові органи надають можливість здійснювати звірку даних через електронні сервіси. Фізичні особи можуть переглядати інформацію про свої об’єкти нерухомості та суми податкових зобов’язань за допомогою Електронного кабінету платника податків.
Крім того, платники можуть скористатися мобільним застосунком «Моя податкова», що дає можливість в будь-який час перевіряти актуальну інформацію щодо їх податкових зобов’язань, отримувати оновлення та звертатися до податкових органів через смартфон.
Наостанок Алла Панчук надала бажаючим учасникам заходу допомогу щодо завантаження електронних сервісів ДПС та закликала до максимального їх використання.