Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія: переваги нової системи управління комплаєнс-ризиками в Державній податковій службі України

опубліковано 25 березня 2025 о 12:50

У Березнівському секторі обслуговування платників Рівненської ДПІ  Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся телефонний сеанс «гаряча лінія» на тему «Переваги нової системи управління комплаєнс-ризиками в Державній податковій службі України». На запитання платників податків відповідав завідувач сектору Вячеслав Мотруніч.

Під час «гарячої лінії» посадовець поінформував, що ДПС України запроваджено систему управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) відповідно до світових стандартів адміністрування податків. Ця ініціатива, закріплена постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854 , спрямована на підвищення прозорості та ефективності податкових процедур, що є особливо важливим для бізнесу. 

Посадовець роз’яснив, що така система має ряд переваг, зокрема бізнес, який сумлінно виконує свої податкові зобов’язання, отримає значну підтримку. Система дозволить скоротити адміністративне навантаження, забезпечуючи своєчасне отримання консультацій і сервісної підтримки, що дозволить уникнути ризиків у звітності та сплаті податків. Так як суб’єкти господарювання часто стикаються з комплексними податковими питаннями, то система комплаєнс-ризиків забезпечить централізований підхід до управління податковими ризиками, допомагаючи уникнути недоліків у звітності та сплаті податків, мінімізуючи потенційні штрафні санкції.

Вячеслав Мотруніч  також розповів, що така система базується на об'єктивних даних і аналітичних інструментах, що зменшить вплив суб'єктивних рішень у процесі адміністрування податків. Це сприяє стабільності та прогнозованості у взаємодії з податковими органами.

Додзвонювачі дізналися, що для бізнесу нова система не впроваджує додаткових обов'язків. Натомість, вона спрямована на забезпечення ефективної взаємодії між бізнесом і податковими органами, що сприяє мінімізації податкових ризиків і підвищенню податкової дисципліни. 

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.