У Вараській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Темою обговорення стали актуальні питання щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних РРО (ПРРО). На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Воронюк.
Під час телефонного спілкування платників найбільше цікавило:
- коли потрібно реєструвати РРО/ПРРО і які документи для цього потрібні;
- як діяти у разі технічного збою програми;
- які штрафи передбачені за незастосування або порушення порядку роботи з РРО/ПРРО;
- чи потрібен ПРРО підприємцям, які торгують виключно онлайн.
Фахівець податкової служби звернула увагу, що РРО/ПРРО — це не лише вимога закону, а й інструмент прозорої взаємодії між бізнесом і покупцем:
«Видача фіскального чека — це підтвердження легальності покупки. Підприємець, який працює з ПРРО, демонструє відкритість і відповідальність перед своїми клієнтами та державою» - зауважила посадовець.
Людмила Воронюк наголосила, що перш, ніж розпочати діяльність або змінити систему обліку розрахунків, слід звернутися за консультацією до фахівців ДПІ (https://rv.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda) або скористатися ресурсами Електронного кабінету платника https://cabinet.tax.gov.ua.
Вона також нагадала, що на сайті ДПС доступні покрокові інструкції з реєстрації ПРРО (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/), а також зручний сервіс перевірки виданих чеків (https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check).