У Центрі обслуговування платників відбулася зустріч, присвячена темі отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та оновленим можливостям у сфері цифрової ідентифікації.
Захід провела головний державний інспектор сектору реєстрації користувачів ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Максимова. Вона ознайомила присутніх із процедурою отримання КЕП, актуальними вимогами законодавства та перевагами використання більш захищених носіїв ключової інформації.
✅ У фокусі зустрічі:
- як отримати КЕП у податковій без зайвих клопотів;
- що таке захищені носії (токени) та чому вони підвищують безпеку;
- як КЕП дозволяє взаємодіяти з органами ДПС, держреєстрами та іншими онлайн-сервісами.
Учасники дізналися, що нове покоління ключів, що зберігаються на захищених носіях, відповідає вимогам Національного банку України та Національного центру сертифікації. Їх використання значно підвищує рівень захисту персональних даних та бізнес-інформації.
Головне управління ДПС у Рівненській області продовжує активно підтримувати цифрову трансформацію державних послуг — зручно, офіційно, безпечно.
? Податкова служба нагадує:
Кваліфікований електронний підпис — це ваш офіційний цифровий паспорт, який дозволяє працювати з податковою, держорганами, банками та системами ProZorro, не виходячи з дому.
? Детальніше — на сайті: acskidd.gov.ua
☎️ Контакт-центр ДПС: 0 800 501 007