Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія: комплаєнс-ризики в системі адміністрування податків

опубліковано 28 травня 2025 о 09:10

Днями у Дубенській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Комплаєнс-ризики в системі адміністрування податків». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Світлана Цимбалюк.

Фахівець пояснила, що податковий комплаєнс — це сучасний підхід до виконання податкових зобов’язань, який ґрунтується на добровільності, чесності та взаємній довірі між платниками податків і податковими службами. Така система дозволяє не лише уникати порушень, а й формує прозорі та відповідальні відносини між бізнесом і державою.

Світлана Цимбалюк роз’яснила, що основною метою впровадження комплаєнс-підходу є зменшення податкових ризиків, виявлення потенційно проблемних ситуацій ще до моменту перевірок і підвищення податкової дисципліни. Значну увагу приділено й тому, як контролюючі органи визначають критерії ризику при аналізі діяльності суб’єктів господарювання.

Платники дізналися про типові причини, через які підприємство може бути віднесене до переліку ризикових, а також про важливість своєчасного подання звітності, правильного оформлення документів і ведення діяльності у межах правового поля.

Додзвонювачі також отримали інформацію про сервіси ДПС, які дозволяють самостійно перевірити свій податковий статус, відстежувати податкову історію та оперативно реагувати на ризики. Зокрема, йшлося про можливості Електронного кабінету платника та Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.