Нещодавно у Радивилівському секторі обслуговування платників Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку у форматі «гарячої лінії» на тему: «Актуальні питання щодо застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання». На запитання додзвонювачів відповідала завідувач сектору Людмила Федун.
Під час «гарячої лінії» фахівець поінформувала, що з урахуванням вимог чинного законодавства, зокрема обов’язковості застосування РРО/ПРРО, суб’єктам господарювання необхідно забезпечити належне ведення обліку розрахункових операцій і реєстрацію РРО/ПРРО у встановленому порядку.
Посадовець роз’яснила, що порядок реєстрації, застосування та скасування реєстрації РРО/ПРРО визначається Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, а також Податковим кодексом України.
Додзвонювачі запитували, чи можуть вони одночасно застосовувати кілька ПРРО, як здійснюється їх технічне обслуговування та що робити у випадку відсутності інтернет-з’єднання. Відповідаючи на питання посадовець відмітила, що ПРРО можуть використовуватися паралельно на різних пристроях за умови їхньої окремої реєстрації. У разі тимчасової відсутності зв’язку ПРРО має забезпечити режим офлайн-роботи, а всі фіскальні чеки передаються до ДПС одразу після відновлення підключення.
Окрема увага під час «гарячої лінії» приділялася питанням дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів. Завдяки використанню РРО/ПРРО забезпечується фіскалізація кожної операції, що є запорукою прозорості бізнесу та захищеності покупців. Видача розрахункового документа дає змогу споживачам підтвердити факт покупки та, у разі потреби, звернутися з обґрунтованою скаргою до контролюючих органів.
Усі учасники телефонного спілкування отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання з урахуванням вимог чинного законодавства та актуальних змін у регулюванні сфери розрахункових операцій.