Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія: Електронний кабінет – зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами

опубліковано 08 вересня 2025 о 11:28

Днями у Вараській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронний кабінет – зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Воронюк.

Під час спілкування посадовець поінформувала платників про основні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет», який функціонує на вебпорталі Державної податкової служби України. Перевагами Електронного кабінету є те, що він безкоштовний, працює цілодобово через мережу інтернет, не потребує додаткового встановлення програмного забезпечення та складних налаштувань. 

Платники дізналися, що доступ до відкритої частини сервісу мають усі користувачі без ідентифікації особи. У цій частині користувач отримує, зокрема, дані про взяття на облік платників податків, реєстр платників ПДВ, дані реєстру страхувальників, дані реєстру платників єдиного податку, дані платників акцизного податку з реалізації пального, дані реєстру неприбуткових установ та організацій, податковий календар, бланки податкової звітності, інформацію щодо термінів сплати податків, зборів та обов’язкових платежів, а також контакти та адреси діючих Центрів обслуговування платників.

Фахівець також розповіла, що доступ до приватної частини здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн одним із наступних способів: через кваліфікований електронний підпис (отриманий у будь-якого кваліфікованого надавача електронних послуг), за допомогою «Дія Підпис», хмарного кваліфікованого електронного підпису або через інтегровану систему електронної ідентифікації id.gov.ua (наприклад, банкінг або Mobile ID). У приватній частині користувачі мають доступ до особистої інформації, реєстраційних та облікових даних, стану розрахунків з бюджетом, формування електронних витягів, електронного листування з органами ДПС, подання звітності в електронному вигляді, сплати податків, реєстрації податкових та акцизних накладних або внесення до них коригувань.

Людмила Воронюк також розповіла про мобільний застосунок «Моя податкова», який є логічним продовженням функцій Електронного кабінету, адаптованих під потреби користувача смартфону.

На всі запитання, що надійшли під час «гарячої лінії», було надано ґрунтовні роз’яснення та практичні рекомендації щодо користування електронними сервісами ДПС.