Днями у Вараській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Національна стратегія доходів: курс на прозорість, цифровізацію та ефективне адміністрування». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Воронюк. 
    Під час спілкування посадовець поінформувала платників про ключові напрями реалізації Національної стратегії доходів, яку Державна податкова служба України впроваджує з метою побудови ефективної, прозорої та інноваційної системи адміністрування податків. Основними акцентами стратегії є цифровізація, впровадження ризик-орієнтованого підходу, розвиток культури добровільної сплати податків та підвищення рівня довіри до податкових органів. 
    Платники дізналися, що одним із важливих кроків є впровадження системи комплаєнсу (CRM), яка дозволяє ДПС зосереджувати ресурси на роботі з тими платниками, у яких виявляються високі податкові ризики. Водночас сумлінний бізнес отримує менше перевірок і більше сервісу.  
    Учасники заходу розпитували про практичні аспекти впровадження електронних сервісів, зокрема як використовувати Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова» для подання звітності, перевірки стану розрахунків з бюджетом та взаємодії з податковими органами. Людмила Воронюк пояснила, що ДПС орієнтується на максимально зручну та доступну цифрову взаємодію, яка має замінити особисті візити до податкової. 
    Учасники дізналися про мету та завдання Національної стратегії доходів — забезпечення стабільного наповнення бюджету, зменшення податкового навантаження для доброчесного бізнесу та формування культури добровільної сплати податків через прозорість, цифрові сервіси та довіру до податкової служби. 
    На всі запитання, що надійшли під час «гарячої лінії», було надано вичерпні відповіді та роз’яснення.