Про сучасні цифрові сервіси податкової служби, які створені задля зручної, безбар’єрної та швидкої взаємодії між платниками податків і контролюючими органами, нещодавно йшла мова в студії КП ТРК «Полісся», де відбувся брифінг за участі головного державного інспектора сектору інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Оксани Федорович та директора підприємства Марії Кошин.
Фахівець податкової служби зазначила, що сьогодні громадяни та бізнес мають можливість отримувати необхідну податкову інформацію та адміністративні послуги за допомогою власного гаджета чи комп’ютера, де б вони не були. Зокрема, серед ключових сервісів – Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова». Усі інструкції щодо користування цими сервісами опубліковані на вебпорталі ДПС України або на субсайті ДПС у Рівненській області.
Посадовець розповіла про зручність та переваги використання електронних сервісів ДПС. Зокрема поінформувала про порядок перевірки власних податкових платежів онлайн через Електронний кабінет: достатньо авторизуватися через кваліфікований електронний підпис або BankID, зайти в розділ «Стан розрахунків з бюджетом», переглянути нараховані та сплачені податки, завантажити офіційну виписку. Також можливий варіант через мобільний застосунок «Моя податкова» — вибрати розділ «Послуги», далі «Переглянути стан розрахунків з бюджетом».
Особливу увагу під час брифінгу було приділено новому сервісу — «Офіс податкових консультантів», що почав працювати на базі Рівненської ДПІ. Такі офіси відкриті у більшості регіонів країни для надання безкоштовних консультацій: допомоги з електронними сервісами, звірки даних із бюджетом, інформування про податкові ризики та їх мінімізацію. Було зазначено, що за перший місяць роботи сервісу у м. Рівне, вже надійшло понад 300 звернень від платників податків, зокрема і щодо сплати майнових податків, що засвідчує актуальність таких консультаційних платформ.
На завершення брифінгу Оксана Федорович рекомендувала платникам користуватися доступними онлайн‑сервісами, щоби уникнути штрафів, своєчасно виправляти помилки, бути впевненими у своїй податковій дисципліні та економити час. Також наголосила, що консультаційну підтримку можна отримати в Офісі податкових консультантів та Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС у області, які працюють за принципами безбар’єрності – забезпечують зручність, доступність і комфорт для всіх категорій громадян.