Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Рівні можливості для кожного: безбар’єрні рішення Державної податкової служби

опубліковано 24 грудня 2025 о 12:01

Фахівці Сарненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області інформують, що Державна податкова служба України активно долучається до реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Основна мета цієї стратегії полягає у створенні безперешкодного середовища для всіх верств населення, забезпеченні рівних можливостей для реалізації прав кожної людини та отримання послуг на рівні з іншими шляхом інтеграції фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної, громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності в усі сфери державної політики.

Інтерфейс вебпорталу ДПС побудовано з урахуванням принципів простоти, логічності та доступності, що робить його зручним для людей із вадами зору. Портал адаптовано для використання на смартфонах та планшетах, а також для поширення контенту у соціальних мережах.

Контакт-центр ДПС на постійній основі надає фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших аспектів законодавства, за дотриманням яких здійснює контроль ДПС. Також надається підтримка користувачів Електронного кабінету та інших електронних сервісів, а також функціонування Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (Надавач). Консультації доступні за вибором платника податків телефоном, електронною поштою або через чат у месенджерах.

Окрім цього, Контакт-центр забезпечує наповнення та підтримку в актуальному стані Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР), розміщеного на вебпорталі ДПС. Суб’єкти господарювання та громадяни можуть також скористатися автоматизованою Базою знань із уніфікованими відповідями на запитання фізичних та юридичних осіб, розміщеною у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» ЗІР, що дозволяє відвідувачам порталу у будь-який зручний час самостійно знаходити необхідну інформацію.

Для отримання онлайн інформаційно-довідкових послуг Контакт-центру ДПС користувачі можуть скористатися чатом у ЗІР або швидким переходом до месенджера Viber та форми відправки електронного листа із запитанням.

Крім того, Контакт-центр надає електронні довірчі послуги суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам на всій території України. Користувачі, які мають чинні сертифікати, можуть дистанційно формувати повторні сертифікати для продовження їх терміну дії на два роки або створювати сертифікати для програмних РРО, що дозволяє юридичним особам використовувати програмні РРО без додаткових витрат. Повний перелік послуг Надавача доступний на його офіційному інформаційному ресурсі.

ЗІР та офіційний вебсайт Надавача адаптовані для осіб із порушенням зору з використанням відповідних вбудованих інструментів браузерів, що забезпечує рівний та безбар’єрний доступ до інформації.