Запитували-відповідаємо: як виправити помилку у разі подання до контролюючого органу податкової декларації платника єдиного податку – ФОП в електронному вигляді за невірним ідентифікатором форми?
Виправити помилку у разі подання декларації за невірним ідентифікатором форми можна через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Потрібно надіслати лист щодо визнання недійсною помилково подану декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (далі – Декларація) з детальним описом ситуації до територіального органу за місцем обліку фізичної особи – підприємця, яка є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), та у складі Декларації було сформовано Додаток 1 «Вiдомостi про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (далі – Додаток 1) за ідентифікатором форми F0134107 або F0133109. Після присвоєння декларації «історія подання», територіальний орган направляє відомості до ДПС для направлення їх до Пенсійного фонду України (далі – ПФУ) про зняття актуальності з Додатку 1. Після отримання ДПС інформації від ПФУ про зняття актуальності з Додатку 1, ця інформація направляється до територіального органу за місцем обліку фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку щодо можливості подання фізичною особою – підприємцем Декларації за вірним ідентифікатором форми.
Фізичні особи – підприємці, які не є платниками єдиного внеску, та Додаток 1 за ідентифікатором форми F0134107 або F0133109 не формувався у складі Декларації направляють лист через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету щодо визнання недійсною помилково подану Декларацію з детальним описом ситуації до територіального органу за місцем обліку. Після визнання помилково поданої Декларації недійсною подається Декларація за вірним ідентифікатором форми.