Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На Рівненщині з початку року понад 10 тисяч громадян отримали картку платника податку

опубліковано 30 березня 2021 о 13:46

Для податкової служби на сьогодні пріоритетом є розвиток сервісної складової для платників податків. Тож платники Рівненщини можуть отримати в Головному управлінні ДПС у Рівненській області  чимало адміністративних послуг. Найбільш запитуваною серед них  є видача картки платника податків.

Так, за 2020 рік податковою службою області видано 41067   довідок про присвоєння індивідуального податкового номера. А за три місяці поточного року такі довідки вже отримали 10899 громадян.

Нагадаємо: реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) – це індивідуальний десятизначний унікальний номер платника податків в Державному реєстрі фізичних осіб (ДРФО).  

Оформити картку платника податків, внести зміни (зміна прізвища чи ім’я, зміна місця реєстрації тощо) до РНОКПП чи отримати дублікат можна в ДПІ за місцем реєстрації чи за місцем отримання доходів. Термін видачі  довідки про присвоєння РНОКПП чи дубліката, перевипуск чи внесення змін до картки – 5 днів. Послуга надається безкоштовно.  

Реєстраційний номер присвоюється особі один раз та не змінюється протягом життя. У разі зміни даних про особу сам РНОКПП не потрібно міняти – слід внести зміни в дані щодо платника податків, звернувшись до податкової інспекції з відповідним документами та заявою форми 5-ДР.

Реєстраційний номер облікової картки платника податків видається:

  • повнолітнім громадянам України;
  • неповнолітнім дітям через батьків чи опікунів;
  • нерезидентам для сплати податків в Україні;
  • законним представникам або уповноваженим особам.

Відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у ДРФО, фізична особа-резидент чи нерезидент незалежно від віку, яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через законного представника (уповноважену особу за довіреністю) надати документ, що посвідчує особу, та подати заяву на внесення до реєстру – форму №1 ДР, що містить відомості про П.І.Б., стать, дату та місце народження, громадянство, місце проживання та роботи, контакті дані та відомості про документ, що посвідчує особу (паспорт чи свідоцтво про народження, а також документ довіреної особи, якщо заява вноситься за довіреністю).

Необхідні документи:

  • документ, що посвідчує особу заявника (власний паспорт батьків чи опікунів дитини);
  • свідоцтво про народження дитини;
  • форма 1ДР – заява, де міститься інформація про П.І.Б., дату та місце народження неповнолітньої особи, для якої буде видано ІПН.

Для отримання детальної інформації звертайтесь до відповідного центру обслуговування податкової інспекції вашого району.