Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний цифровий підпис: доступ до онлайн спілкування з податковою службою

опубліковано 31 березня 2021 о 14:29

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, що власники електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), а це можуть бути як фізичні, так і юридичні особи,  мають можливість надсилати електронні документи, запити, декларації та іншу важливу інформацію до державних органів через електронні сервіси. Це суттєво економить час та ресурси, витрачені на документообіг як суб’єкта господарювання, так і державних органів. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж поштою.

Зокрема, важливим є те, що наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до органів податкової служби онлайн.

Отримати ЕЦП дуже просто. Для цього потрібно  підготувати копії відповідних документів, та звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів або ж до будь-якої іншої уповноваженої організації.

Зауважимо, що процедура реєстрації ЕЦП є різною для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців, самозайнятих осіб, юридичних осіб, їх філій та представництв, органів державної влади і так далі, тому й документи для реєстрації потрібні різні. Для прикладу, щоб отримати електронний цифровий підпис фізичній особі потрібно надати копію паспорта, копію картки платника податків, а також реєстраційну картку зі згодою на обробку персональних даних.

Кожен користувач може бути впевненим в надійності електронного цифрового підпису. Він захищений опцією шифрування даних, відносно яких відбуваються процеси передачі документів та іншої важливої інформації через сумнівні канали зв'язку, застосовуються більше ступенів захисту для забезпечення кібербезпеки у питаннях конфіденційності, цілісності і доступності під час користування комп'ютерами та комп'ютерними мережами для діловодства.

Для отримання ЕЦП платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».
Звертаємо увагу, що з метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України, КН ЕДП ІДД ДПС здійснює надання електронних довірчих послуг лише за попереднім записом до відповідного відокремленого пункту реєстрації.